星期日, 8月 14, 2005

這是性高潮嘛? Orgasm?

一位年輕女性來到急診 上半身頭部手都不停的抖動 檢傷小姐馬上把病患安置在病床上 火速的推到診療區 因為最擔心還是癲顯發作 病患送進入診療區 看似跟一般的癲顯發作病患沒有兩樣 可是我馬上注意到病患意識很清楚 所以腦子裏突然有了不同的想法 我叫護士幫病患打一支肌肉安慰劑 很神奇的 病患症狀就有明顯的改善 不久後 症狀就停止了 後來我問病患剛剛發生什麼事
病患: "剛剛在運動"
我回問: "什麼運動?"
病患: "劇烈運動"
我再問: "是性行為嘛?"
病患尷尬的回答: "是"
..........
我還是幫病患作了一些基本檢查 因為這還是我第一次碰到這樣的情況 當然了 檢查都沒有異常 只有二氧化碳偏低

做愛做的是 會造成二氧化碳偏低?

這是性高潮嘛?

3 則留言:

匿名 提到...

Hey, you have a outstanding blog here! Without doubt I will pay another visit to your blog ! I have a ideal cholesterol readings site. It certainly covers much that tallies with ideal cholesterol readings matters. If you can make the time, please come and check it out.

匿名 提到...

Your Blog site is excellent. Thanks and keep up the gook work.
Advise and Information About Car Lease Quickly And Easily.
Check out this site Car Lease

匿名 提到...

套句胸腔科王V的話:波型藍色. 血型B. 就像是有人喝酒, 乖乖睡 .就是有人偏往醫院 挨針才行..^^|||