星期四, 8月 11, 2005

Oral presentation is confirmed / Presentación oral confirmado

Few days ago I finally received the letter of confirmation for my oral presentation, I am so excited. There are more than 1000 abstracts submitted this year for the conference, The first letter of acceptances I received long time ago only told me my abstract being accepted but not decided yet should be oral or poster presentation.
I have been working hard on my power point slides and learned a great deal of statistics. (it is challenging!) hoping that my work can have a good score and be on the list of top 40 for future publish in the journals.

Finalmente recibí la letra de la confirmación para mi presentación oral, yo estoy tan excitado. Hay más de 1000 abstractos sometidos este año para la conferencia, la primera letra de aceptacion que recibí hace tiempo largo solamente me dijeron que mi abstracto que es aceptado pero no decidido todavía fuera la presentación oral o del cartel. He estado trabajando mucho en mis diapositivas del power point y he aprendido mucho de la estadística. (es desafiador!) esperando que mi trabajo pueda tener un bueno punto y estar en la lista de la tapa 40 para la futura publication.

沒有留言: